idasdressyr

Alla inlägg den 16 september 2015

Av Idas Dressyr - 16 september 2015 07:33

hej!
Idag är det ju onsdag, mitten vi veckan typ;) slutar 15. Jag har dressyr träning kl19.15 det ska bli super kul.

Jag tycker det är kul att se bra ut tillsammans med hästen när man rider, så jag brukar alltid försöka att matcha med färger i mina kläder, Lindor, schabrak m.m
Så idag tänkte jag ta mitt nya dressyr schbrak från Gold Medal, min Nora UF Lindor i grått, svarta byxor samt grå tröja:-D
Tror det kan bli riktigt snyggt!!

Förlåtmför tråkiga inlägg, men har inte riktigt tid till dethär så mycket.. Ska sätta mig ner lite på lördag och lite på söndag och skriva lite bättre och läsvärda inlägg:))
Men tävlar somsagt på söndag så vi får se vad jag hinner.
Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en ponnyryttare född 02, som tävlar och tränar dressyr.
Den största delen av mitt liv spenderas på min stjärna Zeke Varg, en guldfärgad och helt fantastisk ponny på 16 år.
"Den Bästa Känslan Är Innanför De Vita Dressyrstaketen"

Zeke Varg - 1999

Zeke är min fina guldponny, mitt allt. Jag har haft zeke sedan 10/4 -2014.

Tilsammans tränar och tävlar vi i dressyr. Båda tvås stora intresse.

De som står i samma stall som Zeke sägar att han är väldigt bortskämd, vilket han är. Har är ju mitt allt så därför lägger jag all min tid på honom.

 

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards